Melisné B. Zsuzsanna természetgyógyász-kineziológus - masszőz - pedikűrös

Ide írhatod maximum 250 karakter hosszúságban a honlap leírását ill. szlogenjét. A leírás fontos a weboldal látogatottá tételében, ezért érdemes jól megszövegezni.



Mesefilmek 1.oldal
 

Jégkorszak

Sid a nagydumás kétbalkezes kőkorszaki lajhár lekési a jégkorszak elől melegebb éghajlatra távozó társait. Szerencséjére összefut Manfréddal, a magának való, marcona mamuttal. Ráakaszkodik a biztonságot nyújtó nagydarab állatra, hogy aztán némi viszontagság után együtt találjanak rá egy magára maradt embercsemetére. Manfred és Sid komoly viták után elhatározzák, hogy visszaviszik a gyermeket a családjához. Útközben, nem éppen emberbaráti szeretetből, csatlakozik hozzájuk Diego, a kardfogú tigris is.

Jelenleg nem elérhető


Jégkorszak 2

Olvadni kezd a jégtakaró, a világ egyetlen hatalmas élményfürdővé változik. A mamut, a kardfogú tigris és a lajhár nap mint nap csúszdák, gejzírek és szökőkutak között bulizik. Ennek ellenére Manfréd búnak ereszti az ormányát, magányosnak érzi magát. Még szerencse, hogy föltűnik a színen Ellie, a mamutlány és két elmaradhatatlan kísérője, az oposszum Ropsz és Eddie. Miközben Manfréd és Ellie némi nehézség után egymásra talál, Sid rájön, hogy csupán vékonyka jéggát választja el őket az áradástól. Ha a gát átszakad, az édenkertből siralomvölgyet csinál a hatalmas áradat.

1.rész indítása   2.rész indítása   3.rész indítása

 

Jégkorszak 3

A világsikerű Jégkorszak és Jégkorszak 2. mínuszban is pozitív hősei visszatérnek, és ismét hihetetlen kalandok várnak rájuk... A motkány még mindig nem mondott le arról, hogy egyszer az övé legyen az ősmakk, de végül talán az igaz szerelmet nyeri el helyette, hiszen színre lép egy motkánylány. Míg Manny és Ellie egy minimamut érkezését várják, Sid, a lajhár a maga eszetlen módján alapít családot: elcsór néhány dínótojást; Diego viszont azon töri a fejét, nem vész-e ki belőle minden vadság, ha tovább marad barátai társaságában. A kis csapat kénytelen kihúzni Sidet a bajból, amelybe saját magát keverte: az ügy érdekében behatolnak egy föld alatti világba, ahol túl közeli kapcsolatba kerülnek pár dínóval, megküzdenek állatokkal és növényekkel, beneveznek egy ámokfutóversenyre, és összehaverkodnak egy kalandra éhes, dínóvadász menyéttel, a félszemű Buckkal.

1.rész indítása   2.rész indítása   3.rész indítása

 

Szörny Rt.

Amikor a felnőttek leoltják a gyerekszoba lámpáját, a szekrényből szörnyek bújnak elő, hogy ijesztgessék a kicsiket. Ezt minden gyerek tudja. Azt viszont kevesebben sejtik, hogy a rémes figurák nem azért huhognak, mert élvezik. Egyszerűen ez a munkájuk. Sully, az óriás szőrmók az egyik legsikeresebb alkalmazott a cégnél, ő a Szörny Rt. csúcsrémisztője. Asszisztensével, a kicsi, gömbölyded és egyszemű Mike Wazowskival járja az emberek világát, hogy sikolyokat, s ezzel a világának energiát gyűjtsön. A két menő rémisztő hétköznapjai azonban szőröstül-bőröstül kifordulnak, amikor egy Boo nevű kislány a szörnyek világába téved.

Film indítása

 

Nagyon vadon

Boog kismedve korától békésen éldegél a csendes Timberline-ben, a helyi erdőőr, Beth garázsában. Tökéletesnek hitt élete fenekestül felfordul, amikor találkozik Elliottal. Boog megszabadítja a nyiszlett, törött agancsú kis szarvast a vadászok kötelékétől. A nagydumás agancsos ráveszi a mackót, nézze meg, milyen a garázsajtón túli világ. Boog belekóstol a nagybetűs életbe, aminek eredményeként a párost visszatelepítik a vadonba. A pánikba esett Boog szeretne haza menni, ehhez kénytelen elfogadni Elliot segítségét. Viszontagságos utazás vár rájuk, teli kalanddal és veszéllyel.

1.rész indítása   2.rész indítása 

 

Lilo és Stitch 2. - Csillagkutyabaj

Mint azt mindannyian tudjuk, a bájos Stitch bármennyire is hasonlít egy kedves plüsskutyushoz, valójában nem más, mint egy földönkívüli teremtmény, akit Dr. Jumba több más különös lénnyel együtt egyetlen céllal hozott létre titkos laborjában: elpusztítani mindent, ami az útjában áll. Stitch tehát a tökéletes földönkívüli katona - még szerencse, hogy itt a Földön megismerte a jóságot, a kedvességet és a hullámlovaglás örömeit - köszönhetően a cserfes kis Hawaii-i lánynak, Lilonak.

Film indítása

 

Shrek

Shrek, a zöld óriás mindaddig vígan éldegélt mocsarában, míg egy napon elfoglalták otthonát a hajléktalan mesefigurák. Történt ugyanis, hogy a gonosz Farquaad nagyúr éktelen dühében elzavarta a környékről a három kismalacot, Hófehérkét és a törpéit, Csipkerózsikát és mindenkit, aki valaha is számított a mesebizniszben. Shrek, hogy visszakapja meghitten bűzlő lápját, elindul, hogy felelősségre vonja a helyi kényurat. Üzletet kötnek: ha Shrek szállítja neki a környék legnépszerűbb királylányát, a kiűzöttek hazatérhetnek. A helyzet azért nem ilyen egyszerű, mert a lobbanékony sárkány is kedvét lelné a bombázó hercegnőben.

1.rész indítása   2.rész indítása

 

Shrek 2

A tűzokádó sárkány és a gonosz Farquaad nagyúr legyőzése után Shrek, a zöld öklű öldöklő, mindenki kedvenc ogréja ezúttal élete legkeményebb diójával szembesül: el kell fogadtatnia magát apósával és anyósával. A nászutat követően Shreket és Fionát meghívás várja a lány szüleitől Túl az Óperencián birodalmába. Felkerekednek hát a levakarhatatlan Szamárral, hogy kilépjenek az ünneplő tömeg elé, csakhogy Túl az Óperencián még senki nem tudja, hogy a királylány a varázslat megtörtével kissé másképp változott meg. Harold, a király bizony másképpen képzelte lánya jövőjét - és a sajátját is. És itt lép a képbe a varázslatos hatalmú Jótündér, az "elbűvölő" Szőke Herceg, no meg a legendás bérgyilkos, Csizmás Kandúr.

1.rész indítása   2.rész indítása

 

Shrek 3

Nem mindenki akar király lenni - és ez különösen igaz behemót, mocsárbűzös ogrékra. Amikor Shrek feleségül vette Fionát, eszébe sem jutott, hogy egyszer Túl az Óperencián trónjára akarják majd ültetni. Ám apósa, az öreg Harold király váratlanul megbetegszik, és Shreket tekinti a trón várományosának. A birodalom húzódozó jövendő királya vagy talál maga helyett valaki mást a munkára, vagy élete hátraléveő részét uralkodással kell töltenie.

1.rész indítása   2.rész indítása

 

Csizmás Kandúr

Pero, a kardforgató muskétás macska szökésben van! Főbenjáró bűnt követett el: egereket mentett meg a biztos haláltól. Nyomába ered három ügyetlen rendőr macska, akik mindent megtesznek, hogy Perora lesújtson a törvény. Menekülés közben Pero rábukkan egy szegény sorsú kisfiúra, Pierre-re, akivel rosszul bánik két kapzsi és önző testvére. Pero rábeszéli Pierre-t, hogy jobb, ha hátrahagyja keserves életét. A páros közösen indul tovább, amikor hírt kapnak a kastélyból: a király férjet keres a gyönyörű lányának, Rose hercegnőnek. Pierre enged Pero unszolásának, hogy hercegnek adva ki magát, megpróbálja elhódítani a hercegnőt. A gonosz Lucifer azonban keresztül húzza tervüket, amikor elrabolja Rose-t! Pero és Pierre útnak indul Lucifer kastélyához, hogy megmentsék a szépséges hercegnőt. Csizmás kandúr története Lucifer kastélyának lépcsőjén ér véget egy izgalmas harci jelentettel.

1.rész indítása   2.rész indítása

 

Balto

Csak barátaira, Boriszra, a nagydumás és örök optimista hólúdra, valamint a két jegesmedvekölyökre számíthat. Balto gyakran jár be a közeli városba, hogy a gyönyörű kutyalány, Jenna közelében lehessen. Egy napon diftéria járvány tör ki, sok gyerek megbetegszik, de a zord időjárás miatt nem tudják az oltóanyagot eljuttatni a városkába. Egy szánhúzó kutyacsapatot küldenek a hatszáz mérföldre fekvő Nenanába az orvosságért, de a hóviharban ők is eltévednek. Balto elhatározza, hogy megkeresi a csapatot, elhozza a gyógyszert, és megmenti a várost, amely megveti őt. 

1.rész indítása   2.rész indítása

 

Balto 2: Farkaskaland

Balto megragadta a világ képzeletét. A kaland most folytatódik, és ezúttal Balto nincs egyedül... Balto apa lesz, és a kölykök - Aleu kivételével, jó helyekre kerülnek. Ám a kis Aleu rájön, hogy őt sosem fogják úgy elfogadni, mint a testvéreit, mert inkább farkasnak néz ki, mint kutyának. A feldúlt kölyök elszökik, hogy megkeresse élete értelmét, és meglelje igazi helyét a világban. Balto aggódik érte, és felkerekedik, hogy megtalálja Aleut. Így veszi kezdetét a nagyszabású farkaskaland Alaszka jeges rengetegein keresztül. A Balto 2 - Farkaskaland látványos, szívet melengető kalandfilm bátorságról, önmagunk megtalálásáról és az izgalomról, mely örökké élni fog a szívünkben.

Film indítása

 

Balto 3: A változás szele

Balto és fia, Kodi egyszer csak azon veszik észre magukat, hogy a technika vívmányai már-már a szánhúzó kutyák jövőjét is veszélyeztetik, mivel a levelek és szállítmányok gyorsabban jutnak el Nome városába repülőgépen, mint kutyaszánon. Egy parázs vitát követően aztán levélkézbesítő versenyt rendeznek a Balto vezette kutyaszánosok és Duke, a pilóta részvételével, akinek a repülőgépe igazán elkápráztatja Balto-t. Mivel Duke egyáltalán nem ér célba, néhány kutya örömujjongásba kezd, hogy ilyen fényesen bebizonyították a fölényüket, ám Balto tudja, hogy valami nagy baj történt. Így hát Balto, Muk és Luk segítségével Duke és Borisz megmentésére siet, és nekifognak a lezuhant gép felkutatásának. Kísérd el te is Balto-t a bámulatosan lélekemelő útján.

Film indítása

 

Bartek, a varázslatos

Bartek, az albínó denevér, Raszputyin balkeze, ezúttal megmenti Moszkvát egy igen vad medvétől. Hősi eposzokat zeng az utcákon saját bátor tetteiről, azonban hamar kiderül, hogy az igen vad medve Bartek régi jó cimborája, Zozi, aki a légynek sem tudna ártani. Iván cárt elrabolja a gonosz Baba Yaga, vagy legalábbis mi azt hisszük. A nem is olyan kedves Ludmilla helytartónő végső elkeseredésében megkéri Bartekot, segítsen a cár atyuskán és Oroszországon. Szegény, nagyon el lehetett keseredve, hogy pont Bartekhoz fordult...

1.rész indítása   2.rész indítása

 

Atlantisz - Az elveszett birodalom

Miló-t, az ifjú nyelvészt nemcsak tudományos szempontból érdekli Atlantisz, az elsüllyedt birodalom rejtélye. Nagyapja is szenvedélyesen kutatta az ókori csoda titkát, és állítólag nyomára is jutott a megoldásnak: birtokában volt az Atlantisz minden titkát rejtő könyv. Whitmore, a különc milliomos hisz a legendának, ezért veszi be expedíciójába a habókos tudóst. A szakértőkből és kalandorokból verbuvált csapat egy óriás tengeralattjárón indul útnak, és titokzatos hajótörése után sem adja fel: ember nem járta víz alatti tájakon halad végső célja felé. Számtalan csodálatos kaland után, Milo segítségével a kis csapat eljut Atlantiszra, de nem romokat talál, hanem egy csodás királyságot. Milo összebarátkozik Kida hercegnővel, és amikor rájön, hogy társai nem is tudományos céllal érkeztek ide, elhatározza, hogy megmenti a tengermélyi birodalmat. Ha nem elég okos, Atlantisz talán tényleg legendává válik...

1.rész indítása   2.rész indítása

 

Atlantisz 2. - Milo visszatér

Első expedíciójuk során Milo és csapata megtalálta a sokáig csak legendának hitt vízalatti várost, Atlantiszt, és sikeresen megmentették a bukott birodalmat, valamint annak lakóit. Milo, új barátnője, Kida, valamint a legénység azonban nem pihenhet sokáig, hiszen három vadonatúj kaland vár rájuk. A csapat kénytelen elhagyni a biztonságos Atlantiszt, mert a felszínen ismét titokzatos és gonosz erők működnek elpusztításukon. Poros sivatagokon, végtelen jégmezőkön, hegyeken és tengereken átívelő hihetetlen kalandjaik során hatalmas tengeri szörnyekkel, szellemekkel és csupán legendákból ismert félelmetes lényekkel kell megküzdeniük. Kida időközben felfedezi Atlantisz kristályainak lélegzetelállító erejét és el kell döntenie, hogy Atlantisz Szívének erejét megossza-e a világgal, vagy bölcsebb dolog elrejteni a mágikus követ...

1.rész indítása   2.rész indítása

 


 

Kineziológia, masszázs, pedikűr, fülgyertyázás, pránanadi,szorongás, stressz, hangulatzavarok, pánikbetegség, önbizalomhiány, tanulási nehézségek, párkapcsolati problémák, beilleszkedési nehézségek, kineziológus, allergia, különböző pszichoszomatikus betegségek, testi-lelki gyógyulás, gondolkodás megváltoztatás, önmegismerés, képességfejlesztés, harmónia, önismeret, energia blokkok oldása, izomtesztelés, testi, lelki, szellemi egyensúly, a szervezet öngyógyításának beindítása, képességfejlesztés, harmónia, önismeret, energia blokkok oldása, izomtesztelés, testi-lelki egyensúly, öngyógyítás, kineziológia, kineziológus, oldás, egészség, betegség, egészségmegőrzés, prevenció, betegség megelőzés, one brain, brain gym, touch for health, érzelem, képességfejlesztés, személyiség, fejlesztés, lelkisegély, önismeret, készség, önbizalom, jelen, pszichológia, megismerés, izomtesztelés, elemzés, gondolat, élmény, emlék, én, tudat, önismeret, szakértő, természetgyógyászat, alternatív gyógymód, depresszió, függőség, fóbia, lábápolás, intimtorna, masszőz, online filmek, ingyen nézhető mesék, filmek, hangosmesék, hangos mesék, mesefilmek, ingyen nézhető filmek
Mekisné B. Zsuzsanna kineziológus oldala / Kineziológia, a test kezelése, a lélek gyógyítása. Egészségmegőrző, gyógyulást elősegítő energetikai kezelés. Segítő beszélgetés. Szórakozás képpen: Ingyen nézhető online filmek!

 
 
 





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 3
Heti: 4
Havi: 1
Össz.: 7 557

Látogatottság növelés
Oldal: Mesefilmek
Melisné B. Zsuzsanna természetgyógyász-kineziológus - masszőz - pedikűrös - © 2008 - 2024 - kinezportal.hupont.hu

Az, hogy weboldal ingyen annyit jelent, hogy minden ingyenes és korlátlan: weboldal ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »